2017. szeptember 3., vasárnap

Balkán Túra 7.nap


16-08-17 -Vár-


Reggel 8-kor már a várba vezető lépcsőket koptattam, amiből van jócskán. Kb. 45 perc kellett amire gyönyörködhettem a panorámában. Amúgy 3 eurót kérnek hogy megmászhasd a hegyet. Fent találkoztam Magyarokkal, akik készségesen lefotóztak az öböllel a háttérben. Visszafele tettem egy kis kitérőt, ugyanis a vár mögött van egy kis kápolna a sziklák ölelésében. Nagyon hangulatos kis hely. További romok, kőből rakott épületek maradványai veszik körbe. Nem kis munka lehetett ezeket megépíteni, még ha helyben is van az építőanyag...






És igen, rengeteg cica van a városban, sőt még macska múzeumot is nyitottak...mondjuk fogalmam sincs mi lehet bent, de amúgy a belépőt macskaeledelre fordítják.
Egyébként a főtéren bármikor leparkolhatsz a motoroddal, mert itt éjjel-nappal pihennek a vasak, teljesen legálisan és díjmentesen.
Délután inkább már csak pihentem a parton, meg persze fürdés, kis kompozás és persze az elmaradhatatlan burek joghurttal.
Az elmúlt éjszaka sikerült megosztanom a sátramat néhány szúnyoggal, akik cserébe szétcsípkedtek...innen is üdvözlöm őket...
Holnap reggel továbbállok, és felfedezem Dubrovnikot. Most elköszönök az öböltől, de nem örökre, szeretném még viszontlátni...









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése