2016. augusztus 22., hétfő

On the road Day4

20-07-16     4.nap



Reggel ,,időben" pakolás, és indulás 9h környékén. 
390 km várt rám, így útközben vettem pályamatricát, (5 euro és pár cent tíz napra) mert ugye ott gyorsabb és egyszerűbb.
Csodálatos utakon húztam a gázt, rengeteg motorostársammal.
Nagyon változatos részek követték egymást: tempós erdei szűk
utak, tempós széles erdei etapok, fel a hegyre, majd le.
Csábítgatott az autópálya, több alakalommal is felkínálva magát a felhajtókkal, de ezeket a kanyarokat nem cserélem el semmire, nem érdekel hány órát utazok ma. 
(végül 6 óra lett a menetidő, egy két kisebb megállóval, mikor is
alig várom hogy vége legyen a településnek, és egy arra alkalmas helyen -persze sisakban- kiengedjem a maradék folyadékot, amit még nem izzadtam ki...)


(Villach-Obernzell)


Útközben volt pár útfelújítás, ahol jelzőlámpánál kellett várni,
ameddig elhaladtak a szembejövők. Ebben nincs semmi különös, csak hogy itt a jelzőlámpán van visszaszámláló...kis apróság, de nagyon jó ötlet...
És a másik érdekesség, hogy minden jelzőlámpa mielőtt sárgára és pirosra váltana, előtte villog párszor a zöld jelzés, így nincs ,,orosz rulett" mikor látod hogy már régóta zöld van, 
hogy átférek-e vagy satufékkel álljak meg, ha átvált sárgára, persze ha nincs mögöttem senki...
Azért elképzelem milyen lehet Nekik nálunk közlekedni...
Tükörsima utakon jöttem Obernzellig, még a hidaknál sem volt semmi ugratás a fel- és lehajtásnál (és ez nem csak az egyesszámú főutakra jellemző, nagyon nem...)  
Az utolsó kilométereken kicsit keringőztem (vagy lehet így volt az útvonal), de nem érdekelt, mert olyan hegyi utakon dönthettem a motort, hogy eszméletlen. A csomagom kicsit mocorgott hátul, de nem izgatott, elcsábítottak a kanyarok...
A barátaim már vártak; finom kaja, puha ágy, 
édes kiskutya (Azur), mi kell még?  




(Duna)

(Azur)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése