2016. augusztus 22., hétfő

On the road Day5

21-07-16     5.nap



Finom reggeli (német debreceni), majd  fotózgatás a településen. Mindenki köszön és mosolyog, elképesztő.
Egy fickó le is szólított, érdeklődött honnan jöttem,  
merre jártam-mert ugye a gép a nyakamban lógott, le sem tagadhattam volna hogy turista vagyok. :)
Arnold barátomnak üzenem a messzi Norvégiába, hogy megtaláltam ,,A Krémtúrót" , és tényleg nagyon finom. :)


   
(jó párosítás)



Ma pihenőnap van. Ránk fér...(a bal mutatóujjam eléggé fáj, biztos kemény neki a kuplung) A motor a garázsban pihen, amit ezúton is köszönök Petinek... 
(remélem az Audi is megértő volt) :)

Délután beugrottunk Passauba, mivel túl sok ideig nem maradtam vendéglátóimnál, így egy gyors ,,autós városnézést"
iktattunk be (melyben benne volt az Audi márkakereskedés is...), de azért előtte megcsodáltuk a várost a hegyoldalból. 

(Azur, Bogci, Peti és jómagam)


(Obernzell)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése