2016. augusztus 23., kedd

On the road Day6

22-07-16    6.nap




Reggel búcsút vettem a barátaimtól, és ezúton is köszönöm,
hogy szántak rám időt, a munkájuk mellett.

(6.nap, vissza Ausztriába)


Az első 60 kilométeren ködös, párás idő fogadott, de végül
győzött a napfény
Továbbra sem használtam autópályát (majd hazafelé).
Linzben kicsit elkeveredtem (tudom eddig dicsértem a táblákat, de itt nagyon nem volt jó, sehol nem jelölte Steyr városát), nem is igazán a belvárosban hibáztam, hanem a sok kivezető út 
közül rosszat választottam. 
Így kerültem olyan gazdasági utakra (termőföldek között kanyargós aszfaltcsík, mintha endúróznál, csak aszfalton), ahol a Steyr feliratot csak traktorokon láttam. 
Egy kis falu itt, egy még kisebb ott, és végül meglett 
a keresett út. Nem bántam mert csodás tájakon gurulhattam ismét.

(pazar)




Kicsit már tompán és fáradtan érkeztem a Gesause nemzeti parkba, ahol már várt rám a kemping. 
Nagyon szép helyen van, körben hegyek és persze van egy folyó is. Találtam magyar prospektust és kiderült, hogy olyan szinten védett a környék, hogy csak a kijelölt utakon sétálhatsz az erdőben és a megadott helyeken mehetsz csak le a folyópartra, mert annyi  védett állat- és növényfaj található itt. 
Házépítés után azért még gurultam a környéken (bármennyire is fáradt voltam). Ellátogattam Eisenerzbe, ahol már 2 éve jártam, csak akkor az Erzberg Rodeo zajlott...
Most pihi, holnapot még nem tudom pontosan. Lehet maradok itt és gurulgatok a környéken, vagy továbbállok...


(a kilátásra most sincs panasz)

(hűtő)



(vacsora, kilátással...)


(Eisenerz)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése