2016. augusztus 27., szombat

On the road Day7

23-07-16     7.nap   17:36


Tegnap éjjel persze leszakadt az ég. Napsütésben indultam
zuhanyozni, és szakadó esőben futottam vissza.
(napsütés, 2 dörgés és mintha dézsából öntötték volna)
Kb. éjfélig szakadt megállás nélkül.
Gyűltek a pocsolyák a kempingben, és gyűlt a víz a sátramban.
Na jó, ne egy patakot képzelj el a hálózsákom mellett, de szépen csöpögött, így felvettem az esőkabátot és fekvés.
Reggel már szerencsére nem esett, bár felhős volt még és ködös, párás, így irány fotózni reggel 6-kor. :) 
Beszéltem az angol párral, nem úszták meg Ők sem beázás nélkül az éjszakát, és elcsodálkoztak, mostanában nem láttak ekkora esőt, pedig már láthattak egy s mást a Szigeten.
(délután ismerkedtünk meg, egy nagyon szimpatikus 50 körüli házaspár, egy BMW nyergében)

(tájkép csata után, a motor nem ázott be...)


Úgy döntöttem mégsem maradok még egy napot, és útnak indultam a csípős hidegben.
A cél Studenberg volt.

 
(7.nap)

Jöttem autópályán vagy 20 kilométert, ebből 9-et egy alagútban, (ami persze fizetős volt) és ahogy néztem már nem is használom többet, így nagyon ,,ügyes" voltam, hogy vettem matricát.
Mondanom sem kell, hogy milyen utakon jöttem, csak a térképet idézném; festői.

 

Meglátogattam a helyi vadasparkot, ami nagyon szép. 
(Tierwelt, Herberstein)
Sok honfitárssal találkoztam, mondjuk nem vagyunk túl messze a határtól.
Persze nem jó, hogy be vannak zárva szegény állatok és az sem jó, hogy nem is látod mindegyiket mert pihennek, (főleg az éjszakai ragadozókat) de azért kíváncsiak vagyunk, hisz nem sok ember juthat el mondjuk Afrikába...
Most a kempingben pihi, holnap pedig indulás haza.

























    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése